Thursday, August 21, 2008

who am i..

ich haisse mohd firdaus..itu name aku le 2..im the last person of my 4 brotherhood...bongsu ker??yup..ank kesygn??ntah la...currently im still study...im doing...ntah..omputih sebut civil engineering...ich habe zwei bruder und eine schwester..meine bruder ist fairuz aka abg cha und farid aka abg alit..meine schwester ist nurleena aka kek na..korg phm2 je la ek...abg aku fairuz tu teror japanese, so aku pon nk jgk la teror third language nih..bukan ape..ble poyo2 ckit...bile poyo br la ble carik mkn...

ich habe zwei hobbys..meine hobbys ist fussball spielen und schlafen...tp fussball spielen tu a few months ago b4 terpengaruh ngn dakyah my bro aka abg alit...ade ke die ajk aku g kayuh beskal dat time..aku lak dah bape taun x kayuh suddenly kene suh kayuh my bro aka abg cha punye bike...hilang akal ke ape??..luckily..i did'nt forget the technique to ride a bike since my last time riding a bike when i was 12 years old, if im not mistaken..so..for the time being, meine neu hobbys ist fahrrad fahren(kalau x silap eja)..cycling..and sometimes jogging...and most of the time sleeeping...

Conclusion, im still in process of transformation in order to be..ermm seorg jurutera yg bertauliah as my father b4 he retired...my goal in life is to show my ability to others..i mean the good ability la..bukan yg poyo2 1...last but not least, i would like to express my appreciation to my bro2 yg support aku dr blkg in wut ever im doing..my parents yg x boring ngn perangai aku...and all my teachers aka sifu yg penah aja aku anything even sekecik kuman..thanx to you all..may Allah bless you...


p/s-sorry my words kinda rojak ckit..sebab aku mmg ske mkn rojak pon...xdapat rojak spaghetti pon aku bedal....asal sodap suda..



1 comment:

Fairuz said...

mana bole pakai baju carlberg, haram tu...

congrats on your new blog...