Thursday, April 23, 2009

demam lagi


....aku demam....
.............................demam beskal...........................
.......demam jelajah malaysia 2009.......
.............................bestnyer kalau dapat pegi tengok.......................
....................waaaa dah lame x kayuhhh beskal..............
........beskal pon da berabuk........
....tapi aku kayuh slow......
.......................camane nak kayuh laju???..........................
.......kaki lembik......
...................camane nk kuatkn kaki????................
......kuat makan aku reti la.......


.....kan best kalau dapat kayuh cam mamat kt atas nih...
........all the way 'aero'.......
....baru je nk 'aero' tetibe lak sakit belakang....
....sakit belakang la....sakit tangan la....
....semput la.....
......haishhh.....

.....mamat kt atas ni rajin jer kayuh......
................aku nak kayuh je malas..............
..........tu pasal la x laju2..............
..........haishhhhh......
...................tapi camane nk rajin kayuh???...................
.....bab2 tido aku rajin la.....
..............kn best kalau rajin study n rajin kayuh beskal..........
......mesti aku boleh score exam n kayuh beskal laju.....

......camane nk jadi mcm rabbit 2??....
......aku mcm kure-kure....
....slow...
.........tapi aku takut nk kayuh laju........
.......takut ke or mmg kayuh slow??.....
....bagus jugak kalau kayuh slow nih...
.....x la accident...
..........haishhhh........
.......ingatlah orang tersayang ketika kayuh beskal...

..."pegi study la...jgn duk men internet"...
....kan da kene pial telinge....
;)


2 comments:

KR said...

hehe..
dmam nk tgk JM ke dmam study?hehe
cmne nk kayuh laju?
aku pon nk tau jgk..huhu
sila beri tunjuk ajar kalo tau..hehe

adek dush said...

hehe...
2 2 pon demam gak bro...
paper xde gap lansung...
beskal da jeling2 tanye nape da lame x kayuh die...
hehe...
aku pon x tau cmane nk kayuh laju2...
kene selalu 'menyongket' la kot...
hehe